Ce este Cyber Insurance ?

Ce este o asigurarea de raspundere cibernetica ?

Este un concept destul de nou in mediul digital. Criminalitatea cibernetică reprezintă o amenințare uriașă pentru majoritatea companiilor și este important să vă protejați corect. Una dintre modalitățile sigure de a face acest lucru este să investiți într-o poliță profesională de asigurare a răspunderii cibernetice.

1. Cine este afectat de criminalitatea informatică?

Majoritatea afacerilor, oricât de mari sau mici ar fi, se bazează acum pe lumea digitală, pe internet și pe software-ul computerului – și acest lucru le lasă deschise posibilității de atac cibernetic.

Datele pot fi sparte. Securitatea online poate fi încălcată. Informațiile confidențiale pot fi accesate ilegal sau furate de un virus computerizat. În ultimii ani, au existat multe cazuri de piratare a datelor de înaltă calitate – inclusiv firme precum Uber, Pizza Hut, Yahoo și Deloitte. Oricine are o amprentă digitală poate fi afectat.

2. Ce este criminalitatea cibernetică?

Criminalitatea informatică este un fenomen care a apărut pe măsură ce tehnologia și capabilitățile internetului și ale e-mailului au progresat. Este un termen general folosit pentru o mulțime de tipuri diferite de infracțiuni online; totuși, când vine vorba de lumea afacerilor, înseamnă de obicei că securitatea online a companiei dvs. a fost încălcată și că au fost furate un fel de informații.

Aceasta ar putea include:

  • Baza de date a clienților dvs.
  • Detalii confidențiale despre clienți, cum ar fi informații de plată și date bancare
  • Proprietate intelectuală
  • Date stocate digital și / sau în cloud
  • Parole și conectări pentru conturile de social media

Majoritatea polițelor de asigurare de răspundere cibernetică ofera acoperire pentru încălcările tuturor celor de mai sus.

3. Ce este asigurarea de răspundere cibernetică?

Criminalitatea informatică se numără printre categoriile de criminalitate organizată cu cea mai rapidă creștere din lume.

Asigurarea de răspundere cibernetică este folosită pentru a vă proteja afacerea împotriva acestor amenințări pe internet – ajutându-vă să recuperați orice costuri suferite in cazul unui eveniment neprevazut.

4. Ce este acoperit de o politică de răspundere cibernetică?

 O poliță de asigurare de răspundere cibernetică poate părea un concept străin pentru proprietarii de business care își conduc organizațiile de ani de zile fără probleme. Dar, din păcate, cu noile tehnologii apare un nou risc – și cu un nou risc apar noi forme de asigurare pentru a vă ajuta să gestionați eventualele consecințe.

Asigurarea de răspundere cibernetică vă poate acoperi împotriva unei varietăți de amenințări cum ar fi:

  • Costuri acumulate la repararea oricăror daune pe care site-ul sau sistemele dvs. le-ar fi putut suferi, ca urmare a oricăror viruși, și reconstruirea a tot ceea ce a fost distrus de aceștia
  • Costurile suportate pentru urmărirea returnării în siguranță a oricăror date pierdute sau furate
  • Orice cost suportat ca urmare a furtului de identitate și a utilizării ilegale a identității dvs. online
  • Orice costuri implicate în restaurare date după hacking
  • Orice despăgubire pe care ar trebui să o plătiți pentru furt de propietate intelectuala.

5. Am nevoie de asigurare de răspundere cibernetică?

Asigurarea de răspundere cibernetică este adesea trecută cu vederea de companii, pentru că nu ii cunosc utilitatea. Cu toate acestea, dacă afacerea ta depinde de sisteme informatice sau dacă gestionează informații sensibile despre clienți (de exemplu, nume, adrese, informații bancare), o polita de răspundere cibernetică este recomandata.

6. Cum pot să gestionez mai bine riscul cibernetic?

Există mulți pași simpli pe care afacerea dvs. îi poate face pentru a ajuta la gestionarea riscului cibernetic. Este important de reținut, eroarea umană se află în spatele multor cazuri de încălcare a securității cibernetice. Prin urmare, simpla instruire a personalului și asigurarea faptului că sunt la curent cu cele mai recente amenințări online poate face o mare diferență.

De asemenea, ar trebui să efectuați o evaluare amănunțită a riscurilor oricărei informații stocate online sau în cadrul serviciilor companiei.

Întrebați-vă: care ar fi cel mai rău scenariu dacă sistemul informatics ar fi piratat? Apoi, încercați să veniți cu un plan care vă pregătește pentru acest scenariu și care să vă protejeze interesele companiei în cazul în care se va întâmpla.

Dacă s-ar întâmpla un astfel de incident cu asigurarea veți putea recupera orice repercusiuni financiare pe care le suferiți.

7. Care sunt principalele riscuri cibernetice pentru companie?

Există o serie de riscuri majore online sau electronice care pot duce la încălcarea securității electronice a companiei dvs. Acestea includ:

  • Eroare umană – pierderea, furtul sau acordarea accidentală a accesului neautorizat la un dispozitiv, utilizat în scopuri profesionale, care ar putea expune informații private sau protejate
  • Infractori cibernetici – atacă sau accesează în mod intenționat prezența dvs. online sau orice date pe care le-ați stocat, pentru a fura informații. Infractorii folosesc e-mailuri sofisticate (sau alte metode de contact) concepute pentru a atrage informații personale, profesionale sau financiare – pe care le pot folosi în beneficiul lor.

8. Cât costă asigurarea de răspundere cibernetică?

Răspunsul la această întrebare depinde în primul rând de tipul de poliță pentru care optați și de varietatea acoperirii acesteia. 

Pretul final se stabileste in functie de analiza de risc a clientului si a activitatii lui si a acoperirilor/limitelor – sublimitelor solicitate pe polita.

9. Cum se poate întâmpla o încălcare a datelor cibernetice?

Există multe moduri în care poate apărea o încălcare a datelor. Hackerii devin tot mai inteligenți si folosesc instrumente software de testare a penetrării retelei – concepute inițial pentru a localiza punctele slabe din sistemul unei companii – acum disponibile pentru descărcare de către oricine. Intrebarea este de obicei „când va avea loc o încălcare a datelor”, mai degrabă decât „se va întâmpla vreodată?”.

10. Ce se întâmplă dacă stocăm datele clienților în cloud?

Există multe avantaje în stocarea datelor în cloud. Informațiile importante pot fi partajate cu toți cei care trebuie să o vadă și să le aprobe, fără a fi nevoie de atașamente de e-mail, iar documentele pot fi modificate simultan pe mai multe dispozitive. Cu toate acestea cloudul nu este cel mai sigur loc pentru stocarea informațiilor.

Ideal ar fi ca datele despre clienți ar trebui păstrate într-un server securizat, care este accesibil numai dacă o persoană este capabilă să îndeplinească cerințele de securitate privind protecția datelor. Dacă contactați centru de exemplu, va trebui să răspundeți la o serie de întrebări cu privire la informațiile dvs. personale pentru a vă permite să accesați aceste date private . Această abordare este mult mai sigură decât stocarea in cloud.

Primele dvs. de asigurare vor fi mult mai accesibile dacă datele clienților dvs. sunt sunt securizate și în acest mod.

error: Content is protected !!